۱ شهریور, ۱۴۰۱

معرفی کتاب برندسازی دیجیتال

برندسازی دیجیتال برای بازاریابان و استراتژیست های برند که می خواهند حضور آنلاین برند خود را افزایش دهند کتاب ایده آلی است.
۲۳ فروردین, ۱۴۰۱

کتاب بازاریابی بین المللی و مدیریت صادرات

بین المللی شدن یکی از مهم ترین راهبردها در توسعه بازار هر شرکت است. مطالب این کتاب در دو بخش بازاریابی بین المللی و مدیریت صادرات و در 13 فصل تدوین شده است.
۲۵ اسفند, ۱۴۰۰

کتاب نسل پنجم بازاریابی – فناوری برای بشریت

کتاب نسل پنجم بازاریابی با بهره‌گیری از رویکرد انسان محور در نسل سوم بازاریابی و مهارت فن آوری‌های مطرح شده در نسل چهارم بازاریابی نوشته شده است.
۹ مرداد, ۱۳۹۹

معرفی کتاب بازاریابی دیجیتال با رویکرد کاربردی

این كتاب تمام مفاهيم درحوزه بازاریابی دیجیتال از قبیل فروش اينترنتي، تبليغات انلاين، بازاريابي رسانه ­هاي اجتماعي، بهينه ­سازي موتورجستجو و... را پوشش میدهد
۲۵ اردیبهشت, ۱۳۹۹

معرفی کتاب: الگوهای بین المللی شدن شرکت ها

این کتاب به مسائل مربوط به بين المللي شدن در سطح شركتي و تأثير آنها بر رشد اقتصادي و توسعه اجتماعي در سطح ملي مي پردازد.
۱ شهریور, ۱۳۹۸

بهترین کتاب‌های تجاری برای تابستان ۲۰۱۹ به انتخاب Forbes

در این مطلب بهترین کتاب‌های تجاری سال 2019 از نظر فوربز معرفی و ارائه شده است.
۲۲ تیر, ۱۳۹۸

معرفی کتاب “تیم کوک: نابغه‌ای که اپل را یک پله بالاتر برد”

لئاندر کانی در این کتاب روشن می‌کند که چطور تیم کوک به عنوان مدیرعامل اپل پس از مرگ استیو جابز در سال 2011، موفقیت فضایی این شرکت را تضمین کرد.
۱۵ تیر, ۱۳۹۸

معرفی کتاب ۹ دروغ درباره کار

9 دروغ درباره کار حقایق محوری اندکی را نشان می‌دهد که به شما کمک می‌کند تا ببینید تا چه اندازه برای آنان که به شما اعتماد می‌کنند، خوب هستید.
۸ تیر, ۱۳۹۸

کتاب “چرا مردان نالایق زیادی به رهبری می‌رسند؟”

به اطراف خود در محل کار نگاهی بیاندازید. تلویزیون را روشن کنید. رهبری نالایق همه‌جا وجود دارد و نمی‌توان انکار کرد که اکثر این رهبران مرد هستند.
Secured By miniOrange